من کجام؟

چند بار این تفکر طنز آمیز به ذهنم ظهور کرده که بیام بگم من مرده ام و یا حتا برای خنده بیشتر بگم من رو دستگیر کرده اند، یا بیام بگم من مثل امام زمان قراره برم و غیب بشوم و یک غیبت صغرا داشته باشم و بعد یک غیبت کبرا، اما از نوع واقعیش.

من یک آدم روشن فکر نیستم، یعنی شغل من تفکر نیست، من نون آنچه شما از من میشناسید را نمیخورم و کسانی که اینکاره اند میدانند در این کار نان نیست. من کاری واقعی دارم مثل بقیه مردم و توی مسائل کاریم هم البته نمیگم خیلی خوب هستم ولی میتونم بگم کارم تا حدود زیادی درسته… و برای این کارم درسته که براش تلاش میکنم…

شما ها با یک بخشی از زندگی من آشنایید، بخشی که اختصاص دادم به اسلامستیزی، با مشاهده همین بخش میتونید درک کنید که من آدم پرکاری هستم… همونطور که روزگار درازی را به این این کار گذراندم اینروزها هم دارم روی کارم کار میکنم، و مدت کوتاهیست که پیشرفتهای خیلی خوبی داشته ام اینه که کارم بخش بسیار بزرگی از ذهنم رو مشغول کرده…

من حدود هفت هشت سال پیش به این نتیجه گرفتم که کار برام مهمه، و تصمیم گرفتم که در آکادمی و هپروت نباشم بلکه به قول معروف کاسب باشم! همونطور که یکروزی به این نتیجه رسیدم که مبارزه با اسلام برام مهمه…. کار برای مبارزه با اسلام هم خوبه چون میتونم با توان بیشتری و در سطوح بالاتری به جامعه برای رد شدن از این مرحله جالب و هیجان انگیز تاریخمان، در حالی که جامعه پس از قرنها در شرف بیداری است، و در حال عبور از روی لاشه اسلام است، خدمت کنم… تا فرداهای روشنتری را برای آیندگان بوجود آوریم…

اینه که عزیزان یک مقدار تحمل بفرمایید اینجانب روزی دوباره خواهم ترکّاند! در این حین، ما امروز بسیاریم، دیگرانی نیز هستند، و گاهی بهتر نیز هستند و ما هم پشت آنانیم 😉

122 پاسخ

  1. پیروز باشید آرش جان

  2. بارها ازخود می پرسم که بیخدا یعنی چه؟!!!!!!!!!این آرش چه هدفی دارد؟سر آخر به این نتیجه می رسم که شاید این هم یک نوع زندگی باشد .انکار خدا مثل انکار هستی است .آیا در ازل چه چیزی وجود داشته ؟وچگونه به وجود آمده؟آیا افکار امثال آرش جزپوچی وبیهود گی نتیجه ای هم دارد؟و………………………………

  3. آرش داره 2 سال میشه که خبری ازت نیست ٍ بیا دیگه

  4. آرش خان چقدر شما وامثالتان بیچاره وضعیف هستید که تاب تحمل نوشته ی مخالف راندارید .پس باید بدانید که تفکرطنزآمیزت درست است چون تو وآن بیچارگانی که گول یک دیوانه ی مرده فکررا خورده اند درحقیقت مرده اند ونوشته هاوافکارتان هم جز افسردگی ودلمردگی چیزی به بار نمی آورد. اگر غیر ازاین است حئف نکن وجواب بده تا یا تو قانع شوی یامن.!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. آیا واقعاهیچگاه باخودفکرکرده اید بیخدا یعنی چه؟اصلا چه اصراری هست که آدم بااین عمرکوتاه وفانی وهردم درانتظار مردن( به هروسیله )بالجبازی روی این مطلب پافشاری کند ؟!!!!!!آیاهسچگاه باخود اندیشیده اید که هستی ووجود چیست؟وچگونه پیدا شده؟اهیچگاه باخودفکرکرد اید که شاید خدایی باشد؟که به عقیده ی ما تمام هستی ووجود از ازل تا ابداوست وازاوست؟وهزاران آیای دیگر که شما قادر به جواب دادن آنها نیستید که هیچ,بعلاوه اینکه خودرا به بی خیالی زده وگول آزادی وبیبند وباری شمارا ازدرست اندیشیدن بازداشته است و……………………………………….

  6. من فکرمیکنم آرش تواین عالم نیست یا به زبان ساده تردیوانه است.بهتراست به یک دکتراعصاب وروان مراجعه کند وبادارودرمانی وغیره معالجه شود چون ما جزخیالبافی ومنفی گرایی چیزی ازایشان ندیده ونخوانده ایم البته علم وعالم وآنچه آزمایش شده جای خود دارد وانسان می تواند ازهمانها هم به وجودخدابیشتر پی ببرد ولی نمی دانم امثال آرش با این عمر کوتاه واین جهان و….چقدرلجبازی دارند که حاضرندبوی گندشان را به همه جا بپراکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  7. آرش خان! مدتی هست که یک اصطلاحی به نام جاهلیت مدرن سر زبانهای این آخوند کراواتی افتاده و هر جا می روی می بینی یکی از این ها در مورد آن داد سخن سر داده اند و مثلا آدمخواری جدید، جنین خواری ، پوشش ها و لباسهای عجیب و شیطان پرستی وغیره را مصداقهای آن می دانند نظر شما در این باره چیست؟

    • چیزی که آخوندها به آن میگویند جاهلیت در واقع چیزیست که در انگلیسی به آن میگویند Paganism. اینها ادیان و باورهایی هستند که قبل از ۳ دین سامی بین مردم دنیا وجود داشته اند. هم مسلمانان هم مسیحیان در طول تاریخ در حال جنگ با ادیان غیر سامی پیشین بودند.

      منتها مسلمانان چون فکر میکنند خداپرستی عاقلانه تر از بت پرستی است رسما به این مردم میگویند جاهل. نظر من در این مورد اینه که اشکالی نداره،‌ مهم نیست اونها به ما چه میگویند مهم این است که آنها ابله هستند چون معتقد به جن، امام زمان و داستانهای قرآن هستند.

  8. روان کاوی تو و نخستین تجویز من:
    مقدمه و پیش فرض تمام نوشته‌هات شامل تحریفات دین فروشان است که در قرآن صراحتاً به آنها وعده جهنم داده شده. یعنی اسلامستیزی تو به کمک تحریف اسلام صورت میگیره. چنین تراوشاتی شاید بتونه مسکن موضعی برای روان پریشی تو باشه که در عنوان متنت خودنمایی میکنه. غرورت باعث شده دنبال علاج ریشه‌ای بیماری روانیت نباشی و چنین مسکّنی رو برای هم نوع‌های خودت هم تجویز کنی، متاسفانه.
    ادامه این راه و مردن در این مسیر موجب جاودانگی تو در آتش جهنم خواهد شد. وجود و محافظت از چنین غروری در یک موجود به اسم انسان، به تنهایی کافیست تا در آتش ماندگار باشد.
    توصیه‌ی من به تو اینست که لختی سری به قبرستان‌ها بزنی، به انسانهای مرده‌ای که میشناسی فکر کنی، و به اینکه بالاخره میمیری و به لحظه مرگت و بعد از آن فکر کن.

    • انتقاد شما رو من نمیپذیرم شاید به این دلیل باشه که شما بخشی از نوشتارهای من رو خونده باشی، بخش بزرگی از نوشتارهای من در مورد خود قرآن هست شما قرآن رو هم نتیجه تحریفات دین شناسان میدونی؟

      >به لحظه مرگت و بعد از آن فکر کن.

      به زندگی و زیباییهایش و گندی که اسلام و اسلامگرایی به آن میزند فکر کن. هیچ آدمی نباید نگران لحظه مرگش باشه چون اتقافا اون تنها لحظه ای هست که شما در واقع آنرا تجربه نخواهید کرد، چون وجود نخواهید داشت که تجربه اش کنید… اینه که نترس نکیر و مکنر و مار و عقرب و قصه های احمقانه دینی برای تحمیق اجتماع و سوء‌ استفاده از سادگی آدمهاست…

  9. جناب ارش خیلی خوشحالم وبلاگ رسمیتونو پیدا کردم یکی از پربارترین و یکی از سخت کوش ترین آتئیست هایی که دیدم هستید. و پایگاه زندیق هم بسیار بدرد بخور بوده.
    آیا انتقاد و نقد هایی که از نوشته هاتوون شده رو دید؟
    پاسخی برای این نقد ها دارید؟
    کتاب انسان روح ااست نه جسد رو خواندید؟
    درمورد سن عایشه منبع معتبری رو دارید؟ تمام منبع هایی که نشان از سن پایین بودنش داره مثل صحیح بخارا و صحیح مسلم برای سنی ها هستند و منبع موصقی برای شیعه ها نیستند.
    همچنان منتظر فعالیت مجدد و جدی شما و جواب هاتون هستم.

  10. آرش جان نزدیک به یک سال از آخرین پستت داره میگذره ها ! نمیخوای یه چیزی بگی ؟

  11. سلام، سرت سلامت، امیدوارم کار و بار باعث نشه سرد شی. جات تو سنگر سبزه و بچه‌ها منتظرت هستن سید! 😀

  12. آرش تویک آدم بی ارزش خود فروخته وگم شده هستی نباید به اسم مبارک امامان اشاره کنی دهان نجست لایق این همه منم منم نیست عمر کثیفت هم روزی تمام می شود واین همه تلاش بیهوده ات به جایی منی رسد همانطور که تاریخ این مو ضوع را ثابت کرده .بهتر است به خود بیایی وکمی هم به آینده ومرگت فکر کنی و…………

    • آقای مهران اگر از من و یا ادبیات من خوشت نمیاد میتونی نخونی و نیای، من حاضر نیستم به اسم مبارک امام شما احترام بگذارم ولی نیومدم شما رو هم مجبور کنم فحشهای من رو بشنوید. ما به امام شما چیزی گفتیم دلیل نمیشه که شما به ما چیزی بگی این بین من است و آن امام، نه بین من و شما و آن امام.

  13. خاک توسر من هزارها انسان درستکارتحویل جامعه داده ام شما دارید زندگی ناپاک خودرا به بطالت وآلودگی به گناه می گذرانید.بهتر است تا دیر نشده دست ازاین زندگی آلوده بکشید وبیش ازاین با احساسات پاک جوانان خام بازی نکنید.

    • جناب مهران برخی از امامان شما برده زاده و احتمالا برخی صیغه زاده بوده اند،

      به نظر شما این سبک از زندگی خیلی پاک است؟

      گناهانی که من در زندگیم مرتکب میشوم چه هستند و حضرت عالی از کجا فهمیدید این جانب کدوم گناه رو مرتکب میشوم کدوم رو نمیشوم؟

      در پایان یکی دو تا از گناهان مورد علاقه من:‌ ۱- نقد دین و خدا و پیغمبر و امامان و ملایان ۲- شراب به اندازه معقول

  14. آرش ,مدتی است که به این وبلاک سر نزده بودم حالا بعد از سفر حج نگاهی کردم .باید بگویم نباید هم بدانی کجایی !!!!!!!!!چون واقعا خودتو گم کرده ای یک بیمار روانی هستی ومصداق بارز صم بکم عمی فهم لایرجعون ولایعقلون هستی .فقط شکم خودرا پر کن و………

  15. آقای آرش بیخدای عزیز تسلیت عرض میکنم … استاد مسعود انصاری فوت کردند .. غم آخر باشه برای تمام کافران ایران زمین …. یادشون گرامی و راهشون پر رهرو باد . پیشنهاد میکنم یه متنی راجع به درگذشت این بزرگوار بنویسید

  16. اسباجتی رحمت وبلاگ خوبی بود.
    رفتی غیبت کبری؟

  17. ای کاش سایت goftegu.com از دوباره به کار می افتاد. واقعا خلا یک همچین سایتی که اکثریت کاربران اون رو کفتارهای اسلامی تشکیل ندادن و با شیوه های تروریستی دهان دگر اندیشان رو خفه نمی کنن شدیدا احساس می شه. مطمئن هستم که با شیوه ای جدید donate کردن پول مثل Bitcoin مشکل همیشگی تامین اعتبار هم حل می شه و همه می تونن به اندازه ای که توان مالی دارن در پای بر جا موندن اون کمک کنن.

    • فرهاد جان امیدوارم خودت باشی و حالت خوب باشه.

      به نظر من دوره تالارهای گفتمان اینترنتی بعد از بوجود آمدن شبکه های اجتماعی گذشته… و فکر میکنم سایت دفترچه الان محیطی شبیه گفتگو هست. من البته هیچ حضور و انتظاری ندارم ولی همه دوستان رو از دور دوست میدارم :*

  18. سلام آرش 🙂
    اقا الان فجیع تو فلسطین بکش بکشه! خلاصه این مسلمونای مقیم ایران شمشیرو از رو باز کردن دارن کیون ما میذارن, من از شما خواهش میکنم یک چیزی دست ما بده که حضور اسرائیل تو اون منطقه رو توجیه کنیم که اینام قبولش بکنن.
    با تچکر.

  19. آقا آرش تبریک میگم بهتون. آلمان قهرمان جام جهانی شد . نمیدونم شما طرفدار کدام تیم بودی ولی من از اول مطمئن بودم آلمان قهرمان میشه . بهرحال مبارک باشه

  20. سلام استاد نظرتون در مورد دعاش و بفرمایید با تشکر فراوان.

    • آخرین پدیده اسلام، یاد آور ضرورت مبارزه با آموزه های اسلام.

      مردم این منطقه باید بفهمند که قرآن حقیقت مطلق نیست و در واقع کس شعر مطلق هست، در اینصورت میتوانند دور همدیگر جمع شوند و با تلاش و کوشش و تفکر و تفاهم به حقایقی دست بیابند.
      در غیر اینصورت هر چند وقت یکبار یکی مثل داعش و یزید و علی و محمد و بنی عباس و بنی امیه و غیره اوباش روی کار خواهند آمد و بعد هم عده ای علیه آنها خواهند شورید و دوباره این سیکل تکرار خواهد شد.

  21. GOD IS GREAT.

  22. سلام
    معنیشم کردم بخون و ترجمش رو خوبش کن لطفا تا اونجایی که میتونی و حالا صاحب هر دیدگاهی هستی به من کمک کن دوست شیم ایمیل کن تر جمه درستتو خدانگهدار.
    خدای یکتا قدرت مطلق است. او انرژی را از هیچ آفرید. ذرات ریز و بنیادین جهان پروتون و نوترون و الکترون را آفرید که ذرات زیر اتمی دیگر به غیر از این ذرات هم وجود دارند(1). و و از هیچ قدرتی به پروتون داد تا با سرعتی بسیار زیاد در مداری در خرکت با شد.انفجار بزرگ (بیگ بنگ) روی داد و جهان بعد از آن نظم داده شد. نیروی جاذبه را خدا از قدرت مطلقه اش از هیچ آفرید و به وسیله آن سیارات را در مدار قرار داد. زمین را خدای یکتا در دو قطب شمال و جنوب نیروی الکترومغناطیس داد تا به وسیله آن انسانها و کشتی ها و هواپیماها و … مسیر یابی می کنند.

    (1)
    http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B0%D8%B1%D8%A7%D8%AA_%D8
    %B2%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%85%DB%8C

    معنیشم کردم بخون و ترجمش رو خوبش کن لطفا تا اونجایی که میتونی و حالا صاحب هر دیدگاهی هستی به من کمک کن دوست شیم ایمیل کن تر جمه درستتو خدانگهدار.
    THE ONLY GOD, THE ABSOLUTE POWER created energy from naught. HE created the fundamental particles proton notron and electron and other sub-atomic particles.(1)
    He gave proton a very high velocity in its rotation. The rotation is made from THE ONLY GOD’s ABSOLUTE POWER. The lower sky is made from big bang. Explosions are not systematic. THE ONLY GOD measured and regulated the pieces from the blast. The pieces of the blasts were globularized after that. Orbits from gravitational sytem was made for the planets and their moons.
    THE ONLY GOD gave the earth’s north and south poles electromagnetic force. People use compass for routing. The planes the ships and … use electromagnetic force every day.

    (1)
    http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B0%D8%B1%D8%A7%D8%AA_%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%85%DB%8C

  23. سلام برای مصداق زبان شناسی این که لهجه ها در طول زمان پیشرفت می کنند
    تو هه – تو َ این مال تو هست : این مال توهه؟ این مال تو َ
    َُِ

  24. سلام
    آیا شما می توانید هواپیمایی بسازید که رشد کند؟
    قشنگ فکر کن رو اینن قضیه پسر حق جو.
    شعور انسانها رو در سنین مختلف دیدی؟
    شعور نوزاد؟ و…

  25. سلام بخوانید و لطفا برای همه شیر کنید
    آقا آرش این جمله را جتما بخوان وقتم نمیگیره .
    برای یک سید استغفار کنید تا در روز قیامت او که از فرزندان پیامبر اسلام (ص) است با شما مرتبط شود و به شما کمک کند. برای آن روز که همه تنها خواهند شد این ذکر را بگویید.
    أستغفرالله ربی و أتوب الیه ( بگویید برای تمام سید ها اسغفار کردم خدای یکتا)

  26. بی دین باش آفرین ما به همچین آدمایی مثل تو نیاز نداریم شیطون برا تو خوبه بت پرست از تو شرف داره باز میدونه این جهان یه خالقی داره

    • شیطون در دین شما نماد عقل هست و خدای شما با شیطان مشکل داشت چون شیطان مچ خدا رو میگرفت و سوالهای منطقی میکرد. خدای شما یک دیکتاتور ابله بود که نمیتونست به پرسشهاش پاسخ بده بنابر این دست به خشونت میزنه.

      منظورم اون پاسخ من چرا باید به این انسانی که تو الان با گل و فوت درست کردی سجنه کنم در داستان ابلهانه آفرینش اسلام است.

  27. آقا آرش ، الان شما باید حول و حوش 30 سالت باشه . به نظرت ، تا قبل از مرگت میتونی نابودی جمهوری اسلامی رو ببینی ؟ و همینطور نابودی اسلام رو ؟ میدونم سخته برآورد کردنش اما حداقل اگه بخوای احتمال بدی چی ؟ بستگی داره که فکر کنی چند سال عمر میکنی !

    • بله من فکر میکنم تا یکی دو ماه دیگه اسلام از بین میره، جمهوری اسلامی فکر میکنم دو سه ماه بعد از بین بره.

      نه من فکر میکنم تا زمانی که ابله روی کره زمین وجود داشته باشه و کلاه بردار روی زمین وجود داشته باشه، اون کلاه بردار آن ابله را به دین خود در خواهد اورد.

  28. سلام
    آسمان دنیا از انفجار (بیگ بنگ Big Bang) به وجود آمده است. سیارات در مدار هستند. انفجار منظم وجود ندارد.

  29. درود. آرش گرامی آیا نمی خواهی زندیق را توسعه بدی مثلا بخش علمی و بخش مقالات درباره دین داشته باشی تا کاربران بنویسند؟ اگر مشکل هاستینگ و نگهداری دیتابیس داری چرا روی بلاگر یک سابدومین از زندیق را ازروی هاست زندیق را تنظیم نمی کنی؟

  30. اینجا مثل حمامِ !!

  31. من یکبار سر این که خدا مهربان نیست و اگر بود ظلم و فساد نباید در دنیا باشه بحثم شد ولی اون گفت خدا این ها را در دنیا قرار داده تا ما انسان ها را بسنجد وقتی گفتم اون می تونست ما رو مثل بقیه افریدگانش به بهشت ببرد و این ازمایش ها هم در کار نبود و اصلا انسان های بد را خلق نمی کرد گفت این ها حکمت الهی و ما ازش سر در نمی اوریم به نظر شما من باید چه جوابی می دادم

  32. سلام آیا ماه که 30 روز یک ماه را نشان می دهد و قبلا هم زمان را از آن میفهمیدند دلیلی بر وجود خدا نیست؟

    • شما نظریه پرداز جدید اسلام هستی دوست عزیز؟‌ این استدلالت چیه دقیقا؟‌ خدا وجود داره چون ماه ۳۰ روز رو نشون میده؟

      اتفاقا بد نیست توجه کنی به این قضیه که تقویم ماه محور یک تقویم غیر منظم و خیلی مسخره هست که خدای شما هم اتفاقا اونرو به دلیل عرب بودن بعنوان تقویم رسمی پذیرفته.

      تقویم شمسی رو هم خیام بوجود آورد، که بدون شک از بزرگ کافران تاریخ است اونقدر که خیام به دین و باورهای شما بد و بیراه گفته من هنوز نگفتم. در نتیجه باید درک کنی که دانش خیام از دانش خدا و پیامبر و امامان شما خیلی بیشتر بود.

      فراموش نکن تقویم قمری همینطور که امروز میبینی خیلی کشکی هست و معلوم نیست ماه کی تموم میشه و یا کی تموم نمیشه، به همین دلیل ملایان ابله چون از این تقویم الهی استفاده میکنند هنوزم که هنوزه نمیتونن بگن ماه رمضان کی تمام میشه.

      تقویم شمسی که ما داریم یک اثر خارق العاده ریاضیست. تقویم اسلامی (قمری) یک تقویم ابتدایی و مربوط به اقوام بدویست که فهمی غلطی از حرکات جوی نداشتند بلکه فقط نگاه میکردن ببینن ماه الان هست یا نه، متوجه میشوی؟‌

  33. سلام آقا آرش لطف کنید این را بخوانید. مثلا شما درگوگل جست و جو و سرچ می کنید و اطلاعات ضروری را دریافت می کنید که این را مهندسان سافتور درست کرده اند ولی ذهن همین جور کار میکنه و سازنده و نظم دهنده ندارد؟

  34. سلام آقا آرش.
    پیگیری کنید که گزاره ها و جملات شکر و دعا را از آیات قرآن بسازیم. مثلا: خدایا قربون نامهای رحمن و رحیم ت بروم. و …

  35. سلام اکثرا میگن مثلا سختی تو دنیا هست، آوارگی و … پس خدا انسان ها رو زیاد دوست نداره. اما من میگم هم صدقه و انفاق تو دین هست هم ملاقات کردن بیمار و… در ضمن زندگی دنیا ماندگار نیست و همه سختی ها هم پس از مرگ و روز قیامت حساب میشه. خدا ناز… ما همه نیاز

  36. سلام در آیه 42 سوره یس
    وَخَلَقْنَا لَهُم مِّن مِّثْلِهِ مَا یَرْکَبُونَ
    و برای آنان چیزهایی مانند کشتی خلق کرده ایم که بر آنها سوار می شوند.

    به نظر من این آیه اشاره به وسایل حمل و نقل جدید مانند اتومبیل دارد.

    • منظورت اینه که اتوموبیل رو الله خلق کرده و تو قران گفته ما خلق کردیم؟‌ الله ماشین ژاپنی تولید میکنه یا آلمانی؟‌ ما ندیدیم عربستان ماشین تولید کنه.

  37. آقا آرش مثل اینکه یکی از سوالاتم به شما نرسیده ، پرسیده بودم آیا عذرخواهی رسمی پاپ در سال 2000 بابت جنایات کلیسا در بیست قرن گذشته ، می تواند مسیحیت را از تمام آن جنایات تبرئه کند یا نه ؟ و در ضمن ، به نظر شما اگر علمای مسلمان برفرض محال ، روزی همین کار را بکنند و بابت تمام جنایاتی که اسلام در 1400 سال گذشته مرتکب شده پوزش بخواهند ، آیا آن زمان میتوان نگرش خود را نسبت به اسلام تغییر داد یا نه ؟ ممنون اگر پاسخ بدهید
    درباره اسرائیل هم باید بگم منظورم از به رسمیت شناختن اینه که شما شیوه تاسیس اسرائیل رو موجه و اخلاقی میدونی یا نه ؟

  38. آقای بیخدا یه سوال دیگه هم داشتم :
    آیا شما اسرائیل رو به رسمیت می شناسی ؟ منظورم اینه که در دعوای بین اسرائیلیها و فلسطینیها ، هردوی اونها بخاطر باور به چرندیاتی مثل تورات و قرآن به جون هم افتادن . 65 ساله که بخاطر یه تیکه زمین به اسم مسجدالاقصی یا بیت همیقداش ، دارن همدیگه رو لت و پار میکنن . مسلمونا میگن پیامبر ما از اینجا با الاغ بالدار سفر کرده ، یهودیا میگن پدربزرگ ما اینجا میخواسته بچه ش رو سرببره ؛ و خلاصه دارن به خاطر یه مشت افسانه چرت و پرت همدیگه رو میکشن . به نظرت ما باید طرف کدومشونو بگیریم ؟ در حالیکه هردو باطل هستند

    • >آیا شما اسرائیل رو به رسمیت می شناسی ؟
      یعنی چی به رسمیت میشناسی؟

      > پیامبر ما از اینجا با الاغ بالدار سفر کرده ، یهودیا میگن پدربزرگ ما اینجا میخواسته بچه ش رو سرببره

      آدمهای ابله مذهبی دو طرف قضیه رو اینجوری میبینن درسته ولی خوب آدم حسابیهایی هم هستند هر دو طرف.

      >به نظرت ما باید طرف کدومشونو بگیریم ؟ در حالیکه هردو باطل هستند

      به نظر من ما باید دنبال منافع خودمون باشیم، در دراز مدت هم به احتمال زیاد منفعت ما و اسرائیلیها و فلسطینی ها و بقیه مردم دنیا در امنیت و صلح و آرامش و روابط سالم و پیشرفت هست.

  39. درود آرش جان
    ببین ئو تا سوالی ذهنم رو مشغول کرده و اون اینه که
    1- از بین 11 تا امام شیعه ها ( بجز مهدی که وجود خارجی نداره ) ، فقط سه تا اولی هاشون آدمکش و قاتل بودند و 8 تای دیگه ، دستشون به خون کسی آلوده نیست . و هیچ کشتار و هولوکاستی را براه نینداختند و هیچ گاه کسی را ترور نکردندو سر کسی را نبریدند . پس چرا ما از اون 8 تا هم بعنوان انسانهای پلید یاد میکنیم ؟
    2- نظرت راجع به چیزی که به اصطلاح به رویای صادقه معروفه چیه ؟ ببین من خودم تا حالا چندین بار این برام پیش اومده و اتفاقاتی رو سه چهار روز جلوتر در خواب دیدم . به نظرت چه علتی میتونه داشته باشه ؟ البته لازمه بگم که من هم بیخدا هستم و منظورم از طرح این سوال ، اثبات وجود خدا نیست ولی خوب بهرحال این خوابهای پیشگویانه خیلی منو به فکر برده

    • 1- اصولاً از نظر تاریخی امامان شیعه همچین زیاد عددی در تاریخ نبوده اند یعنی اهمیتی نداشته اند نازنین.

      2- http://zandiq.com/2008/09/07/chera-rooh-vojod-nadarad/#5.4

      • آرش جان
        در پاسخ 1 باید بگویم من هم میدانم امامان شیعه عددی نبوده اند ، اما سوال من اصلا درباره مهم بودن یا نبودن آنها نبود ؛ من فقط پرسیدم اگر 8 امام آخر شیعیان آدمکش و غارتگر نبوده اند پس برای چه آنها را نیز هم ردیف جلادانی چون علی قرار میدهیم و با یک چوب میرانیم ؟
        در باره 2 هم ، مقاله زیبایتان را خواندم ، ولی واقعیت این است که رویاهای صادقه ای که من دیدم ، بهیچ عنوان ناشی از فکرکردن زیاد به آن موضوع مانند مثال امتحان و … نبود . من یک شب خواب دیدم که به مسافرت به شیراز رفته ام ، و درست یک هفته بعد بدون آنکه من قبلا کوچکترین اطلاعی داشته باشم ، پدرم گفت که میخواهیم به شیراز برویم ! و باور کن من حتی خبر هم نداشتم که قرار است این مسافرت اتفاق بیفتد . و یکبار هم خواب دیدم که یکی از بستگانم که اتفاقا پیر و بیمار هم نبود ، مرده است ، و کمتر از یک ماه بعد ، دقیقا او مرد . با آنکه سابقه هیچ بیماری خطرناکی را نیز نداشت و مرگش بر اثر ایست قلبی بود . به نظر تو اینها چه علتی دارند ؟ باز هم میگویم که منظورم اثبات وجود خدا نیست چون برای من مسلم است که خدائی وجود ندارد ؛ اما شاید این رویاها از مجرایی بجز خدا ، پیشگویی بشوند . نمیدانم بهرحال نظرت راجع به مثالهایی که زدم چیست ؟

        • 1- من ندیدم تاحالا کسی بیاد بگه مثلاً امام حسن عسگری جلاد بوده شما توی زندیق چنین چیزی دیدید؟ مسلم هست که هر کسی مسئول رفتار خودش هست حق با شماست.

          2- من چیزی افزون بر آنچه در آنجا گفته ام نمیتونم بگم اونجا به چندین موضوع اشاره کردم که یکیش همین موضوعاتی که آدم بهشون فکر میکنه هست، به قضیه میزان موضوعاتی که آدم بطور متوسط توی رویاها میبینه و اینکه ممکنه فکر کنید چیزی رو توی خواب دیدید و ندیده باشید و هزار و یک قضیه دیگه ارتباط پیدا میکنه. از هیچ کدوم از اینها نمیشه نتیجه گرفت که حتماً روح وجود داره یا مغز از جای دیگری در مورد آینده اطلاعات عجیب و غریب میگیره…

        • سوال دوم: هیچ چیز unique نیست حتی بیگ بنگ و کل جهان. نتیجه: میلیاردها میلیارد بیگ بنگ و جهان وجود دارد.
          بعضی از جهانها فقط در محور زمان با ما فرق میکنند. یعنی مثلا صد سال یا یک میلیارد سال یا یک میلیاردم ثانیه از ما جلوتر و عقب ترند. ولی همه اتفاقات اینجا در اونا تکرار میشه. اینا را داشته باش ! بریم سراغ کوانتوم : کوانتوم میگه در ذرات ریز هیچ چیز قطعی نیست الکترون میتونه هم زمان چند جا باشه ! واقعیت اینه که در مورد ذرات بزرگ (از جمله مغز و جسم انسان) هم این قضیه صادق است ما همزمان چند جا (در واقع میلیاردها جا هستیم) ولی فقط یکی از این حالت ها را درک میکنیم به عبارت دیگر جهان توهم مغز ماست و اصلا بدون ما وجود ندارد و اصالت ندارد شما وارد جهان دیگر که نسبت به ما جلوتر است شده اید مرگ فامیلتان را در آنجا دیده اید. همین
          یه خبر بد : اگر فکر میکنید میمیرید و راحت میشوید اشتباه میکنید پایانی وجود ندارد همانطوری که آغازی وجود نداشته ما همیشه در جهان های موازی تکرار و تکرار و تکرار میشویم.

  40. از یک بزرگی خیلی وقت پیش شنیدم که میگفت: آدم خوبه هر کاری رو که عشقش اونطرفی کشید بکنه اما پولَرو حتما بایست در بیاره!
    زندگی خرج داره و رفع نیاز بدن هم نیاز به امکانات داره که با جیب خالی در اختیار کسی نمیگذارن.
    آدمی موفقه و احساس خوشبختی میکنه که احساساتش رو بیشتر ارضا کنه.
    ارضا کردن احساسات, بدون پول امکانپذیر نیست.
    بدون پول به کسی یک بلیط سفر تفریحی هم نمیدن.
    بدون پول به کسی غذا برای خوردن یا خونه و ماشین برای زندگی کردن هم نمیدن.
    بدون پول حتی به کسی اقامت یک کشور اروپایی یا آمریکایی پدر و مادر دار رو هم نمیدن.
    خلاصه پول مسئله ی مهمی در زندگیه.
    آدم بدون کسب و کار و تجارت و پول مثل *یر میمونه و دائم روزگار تابش میده اینور و اونور.

    من خیلی وقته تصمیم گرفتم در کار تجارت, حرفه ای بشم.
    این, کاریه که هر چقدر درش پیشرفت میکنی بطور مستقیم تاثیرات مثبتش رو در زندگیت میبینی.
    هرچقدر که علم و تجربت در این کار بیشتر میشه, درآمدت میره بالاتر, خونه ات بزرگتر میشه و میره محله های بهتر و بالاتر, ماشینتو عوض میکنی و مدل های بالاتر رو میخری و دوست دخترهای بیشتر و خشگل تری دور و برت داری و…
    هر چقدر بگم خوبی داره که بدی نداره.
    چند تا توصیه کوچولو دارم که بدرد خودم زیاد خورده شاید بدرد شما هم بخوره.

    «اولویتت, اول کار کردن برای خودت باشه. اما اگر با کس یا کسانی کار میکنی حتما روابط عمومی خوب و دوستانه ای با بقیه در محیط کار برقرار کن. در بحث های پولی و اقتصادی و بازار حتما باش. اگر خواستی وام بگیری وام های کم بهره بگیر نه پُر بهره. همیشه هم هرکاری خواستی بکنی از مشورت حرفه ای های اون کار استفاده کن.
    پس انداز کردن و بعدش سرمایه گذاری اون پس انداز یادت نره.
    کار و کاسبی برای درآوردن خرج زندگیه, همه از راه سرمایه گذاری پولدار میشن. تا میتونی سرمایه گذاری کن.
    علم سرمایه گذاری در بازارهای مختلف رو حتما یاد بگیر.»

    البته ممکنه خیلی از این هایی که نوشتم رو بدونی ولی من بهرحال بد ندیدم که بگم.

    در مجموع ورود شما به دنیای شیرین تجارت رو تبریک میگم.
    من هم چند وقتیه کم مزاحم شما شدم.
    چند سالیه راکفلر وار مشغول جمع آوری ثروت هستم و این اواخر سرعت زیادی گرفتم.
    آرزوی موفقیت برای شما نیز دارم.

    البته شخصا دوست دارم چند وقت یکبار در صورتی که مزاحم کار و زندگی شما عزیز نشه یک نوشته ای چند خطی اینجا ازت بخونم و از حال و احوال و نظراتت خبردار بشم.

    نوروز شما مبارک باشه و سالی سرشار از تندرستی و پول برای شما گرامی آرزومندم

  41. حالا اگه بخواید یه نظری بدید به نظرتون هنرمندانی مثل گوگوش و هایده که مسلمانی آنها معلوم است ، باید بطور کامل نفی شوند یا باید به بخشهایی از زندگی آنان احترامذ گذاشت ؟ در مورد خامنه ای هم جواب ندادید

    • به نظر من هنرمند، یک کسی هست که استعدادی در رشته هنری داره، و حق داره هر نظری داشته باشه من این رو یک کار منطقی نمیدونم که یک هنرمند رو بخاطر باورهای دینیش به قول شما «نفی» کنم. ولی خوب مثلاً اگر گوگوش یک آهنگ در دفاع از سنگسار بخونه قضیه فرق میکنه درسته؟

  42. سلام این دنیا تمام می شود و اگر اندکی هم امکان داشته باشد که بعد مرگ زندگی باشد و آن هم تا ابد بماند باید دیندار شد یا نه؟

  43. با درود جناب آرش بیخدا ، نورز بر شما پیروز باد
    دو سوال دارم از حضورتان :
    1- به نظر شما ، سیدعلی خامنه ای ، خودش هم به اسلام و خدا و تشیع باور دارد ، و یا برای حفظ قدرت نقش بازی میکند ؟ آخر او انسان زیرکی است و توانسته 25 سال با پشت سر گذاشتن طوفانهای بزرگی چون 78 و 88 ، بر قدرت بماند. انسانی به این هوشمندی ( البته هوش سیاه ) بعید است خودش به اراجیفی که میگوید باور داشته باشد . نظر شما چیست ؟
    2- آقای ابی از خوانندگان مشهور ایرانی چند سالی است که به خدا و اسلام و … حمله کرده و در آهنگهایش برهان شر را مطرح کرده و تاحدودی بیخدا شده است . نظرتان راجع به او چیست ؟
    3 – نظرتان راجع به خواننده هایی مثل گوگوش و زنده یاد هایده که به اسلام باور دارند ، و هنوز مومن هستند چیست ؟ آیا ما باید آنها را بدلیل مسلمانی شان مانند آخوندها محکوم کنیم ؟

    • نازنین من سعی میکنم زیاد در مورد آدمها نظر ندم چون اصولاً ساختار و سیستم و قوانین بازی مهمتر از مهره ها هستند.

  44. «من حدود هفت هشت سال پیش به این نتیجه گرفتم که کار برام مهمه، و تصمیم گرفتم که در آکادمی و هپروت نباشم بلکه به قول معروف کاسب باشم!»

    عاقل شدیا. بیا به جمع ملایان بپیوند: تجارت دین و فروش آخرت

  45. جناب بیخدا نوروزتان مبارک . آغاز سال 2573 ایرانی و 1393 اسلامی را به شما تبریک میگویم . نمیدانم به نوروز اعتقاد دارید یا نه اما اگر دارید ، مبارک باشد . امیدوارم در سال جدید بتوانیم حداقل پنج میلیون بیخدای جدید در ایران داشته باشیم . ان شاء الله !

  46. آرش نظرت درباره پرواز MH370 چیست ؟
    من شخصا فکر نمیکنم هرگز پیدا شود. تصور من اینه که آمریکایی ها بعد از 11 سپتامبر در تمام هواپیماهای تولیدی سیستمی کار گذاشته اند که قادر باشند از راه دور به طور محدود هواپیما ها را کنترل کنند . به نظرم روسهای حروم زاده کدهای ماهوره ایی را کشف کرده اند و در زمان اشغال کریمه برای آنکه توجه دنیا را از خود دور کنند و در ضمن آمریکا رو تهدید کنند (چه به صورت نمایش تکنولوژیک و چه بصورت تهدید اقتصادی ) این سرنوشت سیاه رو برای MH370 رقم زده اند.

    ابتدا سیستم رد یابی را خاموش کرده اند بعد هم سیستم رادیویی . بعد هواپیما را تا 50 هزار پا بالا برده اند و اجازه باز شدن ماسکهای اکسیژنو نداده اند .و چند دقیقه بعد هیچ کس در هواپیما زنده نبوده بخاطر این هیچ تماس موبایلی گرفته نشده . بعد هم هواپیما با اجساد خدمه و مسافران به سمت اقیانوس هند رفت و سقوط کرد. اگر جعبه سیاه این هواپیما پیدا شود ردی از جنایت روسها یافت نخواهد شد ولی برای آمریکا فاجعه بار خواهد بود عدم وجود صدای کابین و مسافران کنترل از راه دور هواپیما را ثابت خواهد کرد . بویینگ ورشکست خواهد شد . هیچ دولتی نمیتواند قبول کند محصولی بخرد که با فشار یک دکمه از راه دور از بین خواهد رفت

    • الان آمریکایی ها در موقعیت دشواری هستند اگر به روسیه فشار بیاورند دومین و سومین هواپیما هم سقوط میکنه باید به دنیا اعلام کنند فعلا هیچ هواپیمای آمریکایی بلند نشود این یعنی فلج شدن دنیا . بویینگ این سیستمو سر خود نگذاشته کشورهای دیگه دولت آمریکا رو سو میکنند.
      مسلما آمریکایی که 40 سال پیش آدم کره ماه فرستاد میدونه یه بویینگ 60 متری به کدوم طرف رفته.ولی این هواپیما هرگز نباید پیدا شود.

    • نازنین اینجانب بیشتر از متخصصان امر که از برادران امریکایی نیز هستند اطلاعی در این زمینه ندارم… از نظر من دنیا زیاد اینطوری نیست که حقایق راجع به مسائلی به این بزرگی بتونن برای مدت زیادی نا آشکار بمانند..

    • دنیا چندتا لول داره به موقش خودشون صدات میکنن میتونی یه لول بیای بالاتر. درست مثل ماتریکس باید بین قرص آبی یا قرمزو انتخاب کنی . من قرص آبی رو انتخاب کردم. . شما فرض کن یه روان پریش داره اینها را مینویسه . اصلا اگر فکر میکردم غیر از این فکر میکنی اینها را نمینوشتم.

  47. سلام آرش جان. من می خواستم نظر شما را درباره تبلیغات گسترده سلفی ها در ماهواره و اینترنت بپرسم … این بیشتر از حزب اللهی ها ایران ستیز تر و متحجرتر و وحشی تر هستند. آیا شما فکر می کنید ملت ایران خر بشود و از چاله ایدئولوژی شکسته خورده شیعه به چاه سلفیسم بیافته ؟

    • نخیر، یکی از شانسهایی که ما آورده ایم از نظر تاریخی و فرهنگی اینه که شیعه شدیم تا با جانوران مذکور تفاوت فاحش داشته باشیم و این از حکمت اجداد ما بود 🙂 مثل اینکه شما برای دچار نشدن به چشم درد، چشمهای خود را در بیاوری…

      من فکر نمیکنم نه 🙂 به نظر من در جنگ فرهنگی غرب پیروز اصلی هست نه تشیع نه تسنن 🙂

  48. آقای آرش بیخدا
    این برهان شر که اپیکور مطرح کرده به نظر من نمیتونه دلیلی بر نفی وجود خدا باشه
    چون این برهان تنها میتونه باطل بودن ( توحید ) رو اثبات کنه . یعنی میگه که اگه یک خدای قهار وجود داره پس چرا نمیتونه جلوی شر رو بگیره ؟
    جوابش مشخصه : چون قدرت خیر با قدرت شر برابره ، و به بیان راحت تر :
    در جهان دو خدا وجود دارد : خدای خوبیها و خدای بدیها ، و این دو خدا در سطح یکسانی از قدرت قرار دارند . برای همین هیچگاه خیر و شر هیچکدام بطور کامل محو نمیشوند .
    به نظر من شاید با برهان شر بشه توحید رو نفی کرد ، ولی از این برهان میشه براحتی ( ثنویت ) یا دوگانه پرستی رو اثبات کرد . و به نظر من اندیشه ثنویت که در ادیان کهن ایرانی مثل مانویگری و زروانیسم هم وجود داشته ، صدالبته بهتر و منطقی تر از توحیده .
    من که خودم ثنوی شدم . نظر شما چیه آقای بیخدا ؟

    • این خدایان ثنویت حرف هم میزنند و حیات هم دارند و راه هم میروند و آخرت و طبقه روحانی و بیزنس و خرافات و قوانین و اینها هم دارند یا در گذشته بر اثر تحریف دیگران داشته اند یا نه؟

  49. آرش گرامي،
    من خودم را بي خدايي پويا مي دانم. اخيراً به موضوعي برخوردم كه به نظرم در موردش كم بحث شده و بايد براي از بين بردن باور بهش خيلي تلاش كرد و اون هم «دعا» هست.همون طور كه مي دوني دعا به فارسي يعني درخواست ولي اكثراً فكر مي كنن يه بار خاص آسموني داره.
    بايد موشكافي كنيم كه چرا دعا كردن در حق مريض بي اثره و اينكه در برخي آمارها نشون داده كه دعا تاثير داده آيا چيزي رو اثبات مي كنه يا نه.
    سپاسگزارم.علي (بيژن)

  50. آرش يه سوال شما كه الان به كارتون چسبيدي و كارتونم درسته مي خواستم بدونم با من موافقيد كه كار كردن واسه كسي ديگه يه حماقت و وقت گذاشتن بيخوده و بايد آدم توانايي تشكيل كار يا حداقل داشتن قدرت فاك يو گفتن به رئيسش رو در مواقع لازم داشته باشه ؟؟
    ميگم يه بار گفتي به جز مسائل ديني ديگر گوهرها رو هم با ما در ميون مي ذاري واسه تنوع هم خوبه D:

  51. من فکر میکردم تعداد آگنوستیک ها و آتئیست های ایران نهایتا 10 هزار تا باشه تا اینکه به این صفحه در فیسبوک رفتم:

    https://www.facebook.com/Iran.Atheist.agnostic

    که 106 هزار لایک داره!!! یعنی حداقل تعداد بی دین های ایرانی 106 هزار تاست؟!!!

    • نازنین جای تعجب نیست، اصولاً در طول تاریخ ما ایرانیها را کافر و لامذهب و زندیق و رافضی و هزاران چیز دیگر نامیده اند ما فرهنگی کافرانه همواره داشته ایم و اکنون با به فاک رفتن خون شهدای کربلا یعنی با تحقق انقلاب اسلامی و نابودی اهداف و آرمانهای آن، جای تعجب نیست اگر چنین که میگویید باشد.

  52. وقتی یک مسلمان طرفمان آمد و گفت چرا اسلام ایراد دارد با چه روندی بهش ایرادات اسلام را بگوییم یعنی به ترتیب به او چه بگوییم؟

    • نازنین شما خودتون چرا معتقدید اسلام ایراد داره، یعنی چی شد که به این نتیجه رسیدید؟ اگر نمیتونید به این پرسش پاسخ بدهید چگونه به پرسشهای خودتون پاسخ دادید؟

  53. عزیز برادر من یک پیام مهم در فیسبوک براتون فرستادم. لطفا پاسخ بدهید. مگر صفحه زیر متعلق به شما نیست:

    https://www.facebook.com/arash.bikhoda?ref=ts&fref=ts

  54. سلام آرش ،آقا من شیش ماهه که بی کار شدم و تازه این وبلاگ رو پیدا کرده بودم که عدل شما وبلاگ رو ول کردی رفتی سر کار و کاسبی؟ای بابا. فک کنم این پستت دشمن شاد کن ترین پست این وبلاگ بود

    • نازنین نخست اینکه اینجانب نگفتم من رفتم اینجانب دارم توضیح میدم که چرا کمتر میام. دوم اینکه موفقیت اینجانب کار و کاسبی اینجانب دمار از روزگار اسلام در خواهد آورد 🙂

  55. آقا من از کجا تمام نوشته های زندیق رو دانلود کنم کلیک میکنم رو لینکه میگه صفحه وجود نداره ؟؟؟؟

  56. آرش جان راجع به این نظریات چی فکر میکنی؟
    http://news.gooya.com/politics/archives/2014/03/176363.php
    http://online.wsj.com/news/articles/SB122669909279629451

    به نظر میرسه این بحث‌ها و افرادی که این نظر رو دارن در حال زیاد شدن هستند

  57. سلام آرش جان
    من چند تا حدیث از کتاب های سنی و شیعه پیدا کردم که به درد یاوه نامه می خوره
    اگر به زندیق ارسال کنم، شما تائید می کنید ؟

  58. شنیده ام که پاپ گفته جهنمی در کار نیست و مطمئنا این سخن را روی فشار استدلالات برخی که در وجود جهنم تناقض پیدا کرده اند گفته. خود پاپ گفته وجود جهنم با مهربان بودن خداوند در تضاده.

    چه تضادهایی در وجود جهنم هست؟

  59. جناب بیخدا سلام
    1- توی زندیق یه مقاله خوندم راجع به زرتشت ؛ و درخواست شما از آقایی بنام هوشمند ، که خواسته بودید به نقدهای شما از زرتشت پاسخ بده . میخواستم بدونم آیا پاسخی از ایشون ، یا هرکدوم از نوزرتشتیان دیگه ، اومد براتون یا نه ؟ اگه اومد چرا تو زندیق نذاشتید ؟
    2 – توی پیامهای قدیمیتر دوستان خوندم که شما در گذشته در سایت گفتگو ؛ مناظراتی رو با مسلمانان انجام داده اید . حالا که گفتگو بسته شده اگه امکانش هست متن اون مناظره ها رو توی وبلاگ خودتون قرار بدید که بتونیم بخونیم .

    • 1-
      خیر از ایشون پاسخی به دست من نرسیده و دوستان دیگر میگفتن که ایشون فوت شده اند.

      2-
      من با کسی مناظره رسمی توی گفتگو نداشتم، هر آنچه بود گفتگو و بحث بود نه مناظره.

      • همون گفتگو ها هم خیلی خوب و آموزنده است . اگه ممکنه یا بذارید رو وبلاگتون یا آدرسشو بدید بریم بخونیم . البته آدرس گفتگودات کام رو ندید چون بسته است

        • نازنین من وقت اینرو ندارم که برم ده ها گفتگو رو که صدسال پیش داشته ام دونه دونه بخونم و خوبهاش رو به شما معرفی کنم، از سایت Archive.org میتونید استفاده کنید.

  60. این ویدئو را ببین خیلی قشنگه
    اسمش هست:
    A Canadian Family in Iran
    راجع به زندگی در دهه 50 در ایران از دید یک توریسته که برای اولین بار بعد از 40 سال دیده میشه…

  61. سلام دوست من یکی از طرفداران مفکوره شما هستم. با احترام الفی کابل افغانستان

  62. آرش این ویدئوی اعدام رو نگاه کن:
    http://www.youtube.com/watch?v=P2k665GkAZM‎
    و اینجا بخون:
    http://www.iranglobal.info/node/30408

    شاید انگیزه پیدا کردی بازم با قدرت بیشر مبارزه رو ادامه بدی.
    موفق باشی گل پسر باهوش.

    • نگاه کردم نازنین،
      بسیار تلخ بود، انگیزه یکم ایجاد کرد 🙂 ولی خوب من تصمیم احساسی نمیگیرم روی مسائل جدی.

  63. خوشحال شدم از اینکه حالت خوبه.
    امیدوارم در کارت موفق و پیروز باشی دوست من.

  64. آرش اینجا رو نگاه کن:
    http://www.radiofarda.com/content/f3-execution-order-for-insulting-prophet/25277934.html

    میخوان فردی بنام روح الله توانا رو فقط به اتهام توهین به محمد با اینکه طرف میگه توبه کردن اعدام کنن.
    چون دیدن توهین به مقدسات داره عادی میشه میخوان این آدم بیگناه بیچاره رو اعدام کنن تا بقیه رو بترسونن.
    لطفا هر کس میتونه خبررسانی بکنه.
    آرش لطفا در کنار کار و زندگی فعالیتهای حرفه ای اسلام ستیزانه تو ادامه بده حیفی نیست.وقتی میتونیم تغییر ایجاد کنیم چرا دست رو دست بزاریم.

    در ضمن همینجا لازم میدونم بخاطر همچین رژیم جنایتکاری که خودشو ادامه دهنده راه محمد میدونه به محمد پیامبر اسلام توهین کنم.

  65. آرش جان یه چند سالی هست با وبلاگت آشنا شدم .. اینم بگم من تو همون ماه اول تمام مطلبای وبلاگ رو جویدم الیته قبل از اون با زندیق اشنا شدم نمیدونم چجوری من سر از زندیق درآوردم شاید قسمت بوده و شانس .. در هر حال ..به علت زیق وقت نتونستم همه مطالبشو بخونم چون واقعن زیاد بودن و به نظرم کاملترین منبع آنتی ایسلامه ..اینم بگم این ترجمه های استیون هاوکینگ منو بیخدا کرد و تو ابر اینترنت زدیم به رودخونه و کوه وجنگل تا بیشتر بفهمیم که خوردیم به زندیق و افشا ، زدیم به کتاب از مسعود انصاری درومدیم زیدم به فرخ معانی از کسروی و رضا فاضلی و بهرام مشیری .. تا حالا ضرر نکردم از این تفکر که سودم کردم …با خودم حال میکنم یعنی کارم خیلی درسته .. شاید هنوز از نظر اجتماعی انقد رشد نکرده باشم (از نظر خودم) اما پرونده خدا و دین رو خیلی وقته بستم همچنین پرونده ارشادکردن دیگرون رو هم خیلی وقته بستم ..به من چه که تو کله دیگرون چی میگذره و چجوری میخاد فکر کنه . بیشتر سعی میکنم در مورد بیدار کردن وجدان نداشته این مسلمین کار کنم با صحبت کردن و تفهیم به صورت ساده ..بیخداییم رو فقط واسه کسایی که به تدریج شرایطشو پیدا میکنن میگم ..برا خیلیا این مطلبا سنگینه ..یه بخشیش برمیگرده به گذشته ی افرادبخشی شم به زاویه و افق دید آدما .. بگذریم زیاد تایپیدم ..
    وقتی این اندروید فون ما میلاتو با رینگش به صدا درمیاره مارو خوشحال میکنه و میفهمیم که تنها نیستیم ..

  66. نویسنده این متن آرش بیخدا نیست!
    دوباره متن را بخونید. این بار با این دید که یک سرباز گمنام امام زمانشون تلاش کرده خودش را جای آرش جا بزنه.

    در هر صورت، من شخصا از فعالیتهای آرش بیخدا در این چند ساله و تلاشش برای آگاهی دادن به جامعه ایرانی تشکر میکنم و امیدوارم هر کجا هست سلامت و آزاد باشه.

  67. خوش به حالتون که ایران نیستید . می دونی جهنم این نیست که بندازنت تو دیگ آب جوش یا سیخ کنن تو کونت ، جهنم اینه که تلویزیون رو روشن کنی ببینی یه آخوند داره درباره سیاست ، اقتصاد ، علم ، فرهنگ و … صحبت می کنه !!!!!!

  68. بسیار عالی
    یکی از نوشته های خوبتون بود
    شیفته ی این فروتنی شما هستم 😉

    راستی یه سوالی که در مورد شما همیشه ذهنمو مشغول کرده و در این نوشته به آن اشاره شده این است که به واقع شما «اسلام ستیز» هستید یا «دین ستیز»؟
    چون قبلا دیده ام که در مورد مثلا یهودیت سخن رانده اید.

    مطمئناً اگر روی قله نباشید ، قطعا بخشی از تاریخ فعالیت های ضد اسلامی در سطح مجازی و فارسی زبان هستید 🙂

  69. آرش از نظر من تو اون آرشی نیستی که چند سال قبل وجود داشت. البته نگران هم نیستم چون خطری هم برای کسی نداری . (اتفاقاتی برای من افتاد که این نگرانی رو برطرف کرد)

    • نازنین مگه شما همون جنگل سیاهی هستی که چند وقت پیش بودی؟ 🙂 خوب معلومه به یک رودخونه نمیشه دوبار وارد شد.

      • ارش جان با قدرت ادامه بده که امید ایران قرون وسطایی شما هستید !
        انقدر بنویسید که مردم مجبور بشن بفهمند و ازین زندگی نکبت بار در جمهوری اسلامی خلاص شیم ، حداقل بچه هامون …

  70. وقتی دوستان نزدیک به شما پیام میدهند و میپرسند: کجایی؟
    احتمالا یا کار ضروری با شما دارند یا نگران غیبت شما هستند. خوب است حداقل یک پاسخ کوتاه به آنها بدهید.

  71. امید داشتم بیایی بگی داری زندیق جدید رو اماده تر می کنی! سرت شلوغه برای اون من کلی نوشته ارسال کردم که چاپ می شه برادر؟
    ولی خوب کار خیلی خوبه ثواب داره شاعر میگه برو کار مکن بپرس چیست کار…شاید یه روزی پول دار شدی، انشالله حامی مالی بقیه اسلام ستیزا بشی!
    شما نگران نباش حاجی رفقا در نبودت سنگر اسلام ستیزی رو نگه می دارن، من شخصا الافم و وقت زیاد دارم!

هرچه میخواهد دل تنگت (اگر بدرد بخور هست البته) بگو.

