چه کنم که دستم به جایی نمیرسد؟

برای من مانند روز روشن است که مردم به مفهوم عام، میتوانند بسیار شرور باشند، یکی از دلایلی که من تفکر را بر سیاست ترجیح دادم همین بود که از شر مردم در امان باشم. سقراط را یک آدم خوب نمیکشت، اما مردم او را کشتند.

مدتهاست حجت الله نیکویی زندانی و ناپدید شده است و من هر آنچه در دست داشتم کردم اما صدای من به گوش کسی نرسید.

پستی این زمانه ما را به حیواناتی بدل کرده است که زندانی شدن یک آدم بخاطر افکارش برایمان عادی شده است، هربار نام کسی را در اخبار میبینیم که فردا اعدام میشود، انگار زیاد اتفاق مهمی پیش نیامده، با خود میگوییم خوب این که خبر مهمی نیست هر روز این کار را میکنند، گویا ما پذیرفته ایم که در زمان حیات ما شرورانی حق داشته باشند آدمها را هنوز بخاطر عقایدشان و نشر آنها بکشند. گاهی فکر میکنم این عادی شدن اخبار وحشتناک ایران ما را از بانیان این جنایات پست تر میکند.

ایرانی بودنمان، میهن دوستی مان، و در ادامه آن ایرانی دوستیمان که هیچ، حتی انسانیتمان را هم این رژیم خدشه دار کرده است، که هیچ نمیکنیم.

از آدمهای عادی که مشغول روز مرگی های هر روزه هستند نمیتوان انتقادی کرد، اما فعالان حقوق بشر، روزنامه نگاران آزادیخواه چرا نام حجت الله نیکویی را مطرح نمیکنند؟

شاید میترسند از اینکه محکوم به اسلام ستیزی شوند و دکان رسانه ایشان کساد شود.

روزنامه نگارها توی این دنیا از وکلا و فعالان سیاسی و هنرمندان و متفکران نقش بیشتری روی بسط عدالت و انسانگرایی دارند. اگر این طبقه هم انسانیت و عدالتش تضعیف شود کل این اجتماع تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

اما پرسشی که ذهن مرا مدتی است مشغول کرده است این است که من چه کنم.

پاسخی که به ذهنم میرسد هم این است که من اساساً برای ستیز با چنین چیزی اقدام کرده ام که به اینجا رسیده ام، از همان روز نخست من بخوبی میدانستم این راه چنین منظره هایی هم دارد. این است که من بیکار نخواهم نشست.

نابود باد اسلام این دین کریه تازی

6 پاسخ

  1. درود …مرسی بابت معرفی حجت الله نیکویی در لینکت فکر میکنم این کار کمی نبوده که به من و دوستان این فرد رو شناسوندی…
    نابود باد.

  2. میتونیم با ایجاد یه کمپین شروع کنیم .
    متاسفانه در مورد آقایی نیکویی اطلاع رسانی نشده
    خیلی راه برای این کار میشه پیدا کرد.
    از ناامیدی بهتره…

  3. اين كه دين خوب وجود ندارد يك جنبه قضيه است. اما اينكه هيچ ديني حق ندارد بر مسند حكومت باشد. واقعيت صحيح‌تري است. در يك فضاي مطلوب مي‌توان با بحث و گفتگو همگان را به اين واقعيت رساند كه دين به خصوص اسلام دكان درآمد آخوندهاي آن دين است. پس به اميد آزادي بيان در ايران كه مقدمه‌ايست بر نابودي اسلام.

  4. ننگ بر این اسلام کثیف

  5. فقط وقتی دچارشدید دادتان درمیاد؟ چرا در روزهای خوشتان اسلام را خیلی قشنگ وکامل ودین برحقو….میدانستید؟ ایا این نتیجه ان اعتقاداتتان نیست؟

هرچه میخواهد دل تنگت (اگر بدرد بخور هست البته) بگو.

